But I swear in the days still left

Jag vet inte vad det är med mig och alla youtubefilmer, men, detta är en av de mest fantastiskt vackra låtar som någonsin har skapats på denna jord.

När jag var mindre fick jag alltid en klump i halsen varje gång jag tänkte på Eva Cassidy, jag vet inte om det enbart var pga av hennes otroliga röst, eller om det var i samband av att jag tänkte på att hon också dog, så ung i följd av cancer.
En av världens vackraste låtar, som kan göra en så oerhört berörd, så många gånger.


Jag minns även att jag en gång hörde Eva sjunga Mad World, vilket var minst lika vackert som denna låt. Jag har aldrig lyckats hitta den versionen, hur mycket jag än letat. Även om det kan vara över 8 år sedan jag hörde den, är det någon som vet något?

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh den är ju så fin!!! Min bästa kompis hade den när hon gifte sig :)

2010-05-18 @ 19:13:56
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja men jag vet oxå vilken låt jag ska ha på min begravning som är helt bestämd, sen kan det ju bli några fler.



Öööh kan tänka mig det!! Gjorde rätt ont att göra den jag har på sidan, men man överlever. Vad gör man inte för konsten! Hehehe! Tycker faktiskt nästan att det går över till "skönt" ont efter att dom tatuerat ett tag! På lördag ska jag gå och rita upp min tredje tatuering. Ska bli skoj :)

2010-05-18 @ 20:14:42
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0