Mothers of Invention


Alla mina svarta pennor tog slut hemma hos Kim.

Förutom min "stora" 1mm posca. Har blivit tokigt bortskämd på just poscapennor och skulle aldrig ens försöka mig på att måla någon typ av tavla utan att använda mig av just dessa underbara jävla pennorna.
Greps av en smärre panik och beställde 5 stycken. Tog ett dimmigt steg ut i resten av pennvärlden och beställde Molotow's akrylbaserade lille penna också, samt en refill. Har svårt att vänta tills paketen dimper ner på Hjertbergs.
Highlights borde ha hemkörning, typ som pizza, som vi iof inte ens har i den här stan. Ljuva 90-tal..



Kim har inte tagit tummen ur röven riktigt än och tror att man kan leva i en lägenhet utan att äga någon lampa, förutom badrumslampan förstås. Tog med mig en byggarbetslampa i ren desperation.



Det kanske blir lite enformigt att lägga upp i stort sett samma bild igen men vill ända visa att en viss framgång har visat sig idag. Mitt ansikte kommer bli rosa för den som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0