Skrillez

Var på information på Dafgård idag. Har bara en fråga, till mig själv antagligen, vem fyller i att man har löst bajs alt. diarré på sin hälsoblankett när det sitter 5 personer packade som sillar runt en.
Kan inte låta bli att tycka att Dafgårs's ledning motarbetar sig själva genom att trycka in sina sommarjobbare in på sjuksysters kontor.

OBS! Har ej diarré.

Nu ska jag hämta upp lilla Kim på sitt arbete så ska han och jag låsa in oss i hans lägenhet och fortsätta måla.



Här är den aktuella målningen som skall arbetas på.

HEJ

Kommentarer
Postat av: malin

Nummer 1 : Jävligt cool tavla!

Nummer 2 : Jävligt kul att du bloggar igen.

Nummer 3 : Saknar min Porre så vi måste ses i veckan! :P

2011-06-09 @ 21:42:42
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0