Summer Haze, Summer Days

Helgen har vart fartfullt lugn.

Man kan säga att maten har stått i centrum även denna gång, och jag har tryckt i mig diverse kalorintensiva måltider.
Om man kunde fria och gifta sig med en sås skulle jag kasta bort mitt eget efternamn och ni skulle här med få kalla mig Pontus Love Emanuel Bearnaise.

Förutom att öppna munnen och lasta in mat hann vi även med en liten tur ner till Göteborg, bara rent business-aktigt dock, vi hämtade grädde. Hade dock inte skadat att öppna en liten flaska att ha på vägen hem.

Vi har grillat, vi har solat, fotat Jonty's bil, druckit öl i solsken m.m. Och det har vart g-ött.








Idag kom jag hem från Lidköping, och jag och Kim passade på att utnyttja det aktuella solskenet och drog ner till småbåtshamnen för att måla. Jag kokade 14 koppar kaffe, termosen rann över.

Jag vet inte om det var solsting, eller inflytandet av koffein, men jag lyckades fota en bild på Kim.





Överexponerade l i t e t.




Detta blev gjort idag hur som haver, vad det ska förställa har jag ej en aning om. Kanske en gorillamamma med bladmustasch.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0